آنتي بيوتيک های طبيعي را بشناسید!


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 26 / 10 / 1393
بازدید : 400
نویسنده : sharef zadeh

  آنتي بيوتيک ها يکي از پرمصرف ترين داروهاست اين در حالي است که مصرف بيش از حد آنتي بيوتيک علاوه بر آسيب رساندن به سيستم گوارشي باعث مي شود سيستم ايمني بدن کارايي خود را از دست بدهد اما چند نوع ماده طبيعي وجود دارد که خاصيت آن ها مشابه آنتي بيوتيک است بدون اينکه به سيستم گوارشي آسيب برساند.

  

 سرخارگل ،از اين گل براي درمان عفونت هاي متعدد از جمله زخم، مسموميت هاي خوني، ديفتري و بيماري هاي مرتبط با باکتري استفاده مي شود. مردم کشور آمريکا از اين گياه براي کاهش دادن زمان سرماخوردگي و آنفلوآنزا و رفع علايم آن مانند گلودرد، سرفه و تب استفاده مي کنند. بيشتر متخصصان داروهاي گياهي، مصرف اين گياه را براي تقويت سيستم ايمني و مقابله با عفونت هاي بدن توصيه مي کنند. اين گياه حتي خطرناک ترين نوع باکتري مانند استافيلوکوکوس اورئوس را که عفونت کشنده MRSA ايجاد مي کند، از بين مي برد.

 نقره کلوئيدي:

قرن هاست که از اين ماده به عنوان آنتي بيوتيک موثر استفاده مي شود. قبل از سال ۱۹۳۸ و استفاده از آنتي بيوتيک ها، پزشکان براي رفع باکتري از طريق طبيعي از اين ماده استفاده مي کردند.

 آنتي بيوتيک ها مي تواند به کليه و عملکرد کبد آسيب برساند. در مقابل نقره کلوئيدي اثر کشنده روي ميکروب ها دارد و بدون اين که عملکرد سمي روي ميزبان داشته باشد، اين ماده مي تواند ميکروب هاي مقاوم به آنتي بيوتيک مانند MRSA , SARS و آنفلوآنزاي مرغي را از بين ببرد.

 سير:

سير حاوي ۲ ترکيب، آليسين (اسيد آمينه غني از سولفور) و آليفيز (آنزيم با پايه پروتئين) است. آليسين ترکيب فراري است که پس از له شدن سير تنها چند ساعت مي ماند و آنتي بيوتيک طبيعي قوي است.

 يک پنجم آن پني سيلين قوي است و خاصيت ضدقارچي و ضد ويروسي دارد. سير به سلول هاي سفيد خون کمک مي کند تا با عفونت مقابله کند. سير داراي خاصيت آنتي بيوتيک، ضد ويروسي، ضد قارچي و ضد ميکروبي است که علاوه بر محافظت در برابر باکتري هاي مضر، باعث دفع آن ها نيز مي شود. اين آنتي اکسيدان طبيعي راديکال هاي آزاد را از بين مي برد.

 روغن مرزنگوش:

اين روغن حاوي ۲ نوع ترکيب به نام کارواکرول و تيمول است که خواص قوي ضد باکتريايي و ضد قارچي دارد.

 اين روغن بدون آسيب رساندن به باکتري هاي مفيد، باکتري هاي بيماري زا را از بين مي برد.

 نتايج بيش از ۸۰۰ بررسي بر تاثير درماني اين روغن تاکيد مي کند. کارواکرول مي تواند عفونت هاي باکتريايي، عفونت هاي قارچي، ويروس ها، انگل ها، تومور و حساسيت را کاهش دهد.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شعبه 2 روانشناسی و... و آدرس sina95.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 62
بازدید دیروز : 87
بازدید هفته : 847
بازدید ماه : 2470
بازدید کل : 1079131
تعداد مطالب : 2955
تعداد نظرات : 52
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com